Deprem bölgesinde bir dizi programa katılmak üzere ilimize gelen İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, havaalanında Adana Valisi Dr. Süleyman Elban, AK Parti İl Başkanı Av. Mehmet Ay ve diğer siyasiler tarafından karşılandı. Yerlikaya'nın bölge ziyaretinde İçişleri Bakan Yardımcısı Av. Mehmet Sağlam da yer aldı.
Bakan Yerlikaya daha sonra da deprem bölgesinde incelemelerde bulunmak üzere Osmaniye'ye hareket etti.
Bilindiği gibi İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 17 Haziran'da da depremden zarar gören Malatya'da çeşitli ziyaretlerde bulundu. Bakan Yerlikaya, geçici işyerleri ve konteyner kenti ziyaret ederek depremzedelerin sorunlarını dinledi.

