Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından görevinden alınan Adana Emniyet Müdürü Doğan İnci veda turlarına başladı.
Bu çerçevede Doğan İnci, Adana Valisi Yavuz Selim Köşker'i de ziyaret etti. Valilikten yapılan açıklamada "İlimizdeki görev süresinin sona ermesi sebebiyle veda ziyaretinde bulunan İl Emniyet Müdürü Doğan İnci’yi kabul etti. Sayın Valimiz, Emniyet Müdürü İnci’ye ilimizde gerçekleştirdiği çalışmalar için teşekkür etti." denildi.
