Adana Büyükşehir belediye başkanı Zeydan Karalar Ankara’da bakanlıkları ziyaret etti.
Karalar, ilk önce Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki tarafından kabul edildi. Görüşmede Adana’ya ilişkin birçok sorun ve konunun ele alındığı öğrenildi.
BŞB Başkanı, “Adana'mızda bakanlığı ilgilendiren işlerle ilgili faydalı bir görüşme yaptık.” yorumunda bulundu.

Zeydan Karalar, ikinci ziyaretini İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam’a gerçekleştirerek yeni görevinde başarılar diledi.
Başkan Karalar, her iki isme de misafirperverliklerinden ötürü teşekkür etti.
