Bu yıl 7-8-9 Ekim tarihleri arasında yapılan 6 Adana Lezzet Festivalinde skandal.
Antalyalı Yedi İletişim işi kaptı, İstanbullu Sevim’e bir bölümü aktarıldı, İstanbullu Sevim de sahne-platform işini İzmirli bir firmaya 375 bin liraya verdi; ancak parasını ödemediği ileri sürülüyor.
İddiaya göre ayın 9’unda biten festivalden sonra Merkez Park’taki platform alacak yüzünden günlerce bekletildi. Alacaklı firma protesto amacıyla sahneyi günlerce olduğu gibi bıraktı. Ancak parktaki çimlerin çürümesi üzerine bu sabah belediye ekiplerince söküldü.
İstanbullu Sevim ile İzmir’deki firma arasındaki alacak verecek kavgasının Adana Merkez Park’a yansıması son derece çirkin bulundu.


