Adana Nükleer Karşıtı Platform (NKP) adına Elektrik Mühendisleri Odası Adana Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet MAK Fukuşima Nükleer Santral faciasının 13. yıldönümü dolayısıyla basın açıklaması yaptı.
Nükleer güç santrallarının yaklaşılmaması gereken ve mevcut olanlardan da bir an önce kurtulunması için yollar aranan elektrik üretim tesisleri olduğunun vurgulandığı açıklamada, “Fukuşima nükleer felaketinin 13. yılında bu felaketin devam eden etkileri ve ülkemizde Akkuyu ve yeni nükleer güç santralları yapılmasının ülke yararına olmadığı gerçeği ile nükleer santral yapım girişimlerine karşı bir kere daha uyarıyoruz” denildi.
