İYİ Parti Genel başkanı Meral Akşener Adana’da.
Büyükşehir Belediyesini ziyaret eden Meral Akşener, bölgemizde yaşanan depreme ve yol açtığı yaraların sarılmasına ilişkin konuştu:
Satırbaşları:
Öncelikle Adana başta olmak üzere tüm illerimize büyük geçmiş olsun diyorum.
Başta can kurtarma çalışmalarına katılan ekipler olmak üzere tüm görevlilere yürekten teşekkür ediyorum. Allah hepinizden ayrı ayrı razı olsun.
Her gün bir ili ziyaret ettim Adana altıncı il. Hastanelere gittim oradaki yaralılarımızı ziyaret ettim. Onların istek ve taleplerini dinledim not ettirdim.
Yaşanan bu felaketten çıkartacağımız çok önemli dersler var ama önce iktidarın kendisine bakması gerekiyor.
Müdahalede geç kalınmıştır ve ne yazık ki bugüne kadar bir tek istifa dahi yaşanmamıştır.
Bu hem utanç verici hem düşündürücüdür.
Merkezi hükümete ve yerel yönetimlere kaynak vatandaşın cebinden yani aynı keseden çıkıyor.
O halde neden bu iki yapının güçleri birleştirilip daha da etkin hale getirilemez.
Hem hükümet hem de yerel yönetimler el ele verirse yaraların daha çabuk sarılacağı kesin, ama sayın Erdoğan buna yanaşmıyor.
