Haber: Hakan KÖKER
Adana Demirspor başkanı Murat Sancak, 17 Ekim’de oynanacak Letonya milli maçı için çimlerin hastalandığını ve o yüzden milli takıma stadı veremeyeceğini söyledi. Bilindiği gibi bu maç Konya'ya alınmıştı.
Murat Sancak, "Adana'da stadın çimleri kötü, çimlerde hastalık var. Bana 'Beşiktaş ve Alanyaspor maçlarını başka yere alsak, milli takımı Adana'da oynatsak ne dersin' diye sordular. 'Kusura bakmayın. Ben 2 tane maçımı deplasmanda oynayamam. Kendi sahamızda oynarız. Milli takıma stadımı şu an veremem. Siz başka yerde oynarsınız.' dedim." ifadelerini kullandı.
