Sasa‘da devam eden inşaatta çalışan 180 kişiyi önce deprem sonra da taşeron vurdu.
Bu sabah Sasa şantiyesine giden 180 işçi hayal kırıklığına uğradı. Üç aydır maaşlarını alamadıklarını ileri süren işçiler, taşeron firma yetkililerinden haber alamadıklarını iddia etti.
Silver Teknik Metal çalışanları olduklarını belirten işçiler, “Üç aylık maaşımız zaten içerde. Şantiyeye geldik ancak muhatap bulamıyoruz. Yönetimin bize sahip çıkmasını bekliyoruz” şeklinde konuştu.
