İncirlik protestosunda polisler taşlandı, tarlalar ateşe verildi.. Adana Emniyet Müdürü Doğan İnci, emniyetin anons aracıyla ABD ve İsrail'i protesto etmek için İncirlik Hava Üssü'ne girmeye çalışan gruba seslendi.

İnci, 6 polis memurunun olaylar sırasında yaralandığını belirterek, "Hep beraber son duamızı yapıp, sükunet içinde evlerimize gidelim. Allah rızası için. Hastanede 6 arkadaşım var. Bunları konuşmanın sırası değil. Haklı davamızda, haksız duruma düşmeyelim" dedi. Kalabalıktaki bir kişi dua ettikten sonra grup slogan atarak dağıldı. (DHA)