İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam, Adana Valisi Yavuz Selim Köşger'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Sağlam, Vali Köşger'i kutlarken, Adana Valisi de "Sayın İçişleri Bakanımızı ağırlamaktan büyük mutluluk duyuyorum." şeklinde konuştu.
Bakan Yardımcısı Sağlam, "Şehrimize güvenilir ve işinin erbabı bir valimizi atadık. Gözümüz arkada kalmaz" dedi.
