Bölgemizin ve Adana’nın sağlık yükünü çeken Şehir Hastanesi’ne kadar gelmek kolay; ama karşıdan karşıya geçmek çok zor.
Dev yatırım çok küçük bir eksiklik nedeniyle çağdışı görüntülere neden oluyor. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve otoban giriş çıkışının tam ortasında bulunan hastane yaya trafiğine yenik düşüyor.
Hastane giriş çıkış sırasında, yolun iki tarafını yayalar hayati tehlike içerisinde kullanmak zorunda kalıyor. Hastalar, hasta yakınları ve personelin karşıdan karşıya geçişi trafik izdihamına da yol açıyor.
Tam karşısına otobüs durağı yapımı devam eden Şehir Hastanesi önüne bir alt ya da üst geçit projesi neden düşünülemedi; merak konusu.
Gerek Adana Valimizi gerek BŞB Başkanını bu ilkel görüntüyü görmeye ve yorumlamaya davet ediyoruz.

