Adana Büyükşehir Belediye Meclisi'nin Ağustos ayının ilk oturumunda, MHP Grup Başkanvekili Cemal Demirdağ tarafından 1948 yılında yapılan 75. Yıl Sanat Galerisi'nin yıkımı gündeme getirildi. Demirdağ, yıkılan binanın sadece bir bina değil, kentin tarihi, sosyal ve kültürel bir hafızası olduğunu belirtti. Galeri, Adana'nın tarihinde önemli bir yere sahipti ve birçok etkinliğe ev sahipliği yapmıştı. Yıkım kararı eleştirilirken, binanın güçlendirilip restore edilerek yaşatılması önerisini de dile getirildi.
Haber portalımızın Adana'ya duyurduğu haberi mecliste okuyan Demirdağ duyarlılığını sergilerken diğer meclis üyeleri de bu konuşmaya destek verdi.
ancak oldu bittiyle yıkılan tarihi bina bir daha yerine gelemeyecek.

