Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı da sahadan çekilme kararına ilişkin açıklamalar yaptı.

Avcı "Verilen penaltı kararı sonrası sahadan çekilme kararını başkan aldı. Biz sahada kalmak istedik" dedi.