Adana'nın Yüreğir ilçesi Kaymakamı Mustafa Kılıç depremzede ve yoksul aileler için yardım parası toplayıp zimmetine geçirdiği iddiasıyla gözaltına alınıp tutuklanmıştı.
Ancak Valilik bu iddiayı reddedip olayın tamamen bireysel olduğunu ileri sürmüştü. Haberin en ilginç noktası kaymakamın şahsi İBAN’ını kullanmış olmasıydı.
İçişleri Bakanlığı müfettişleri tarafından yapılan incelemenin ardından Kılıç, görevden el çektirilerek önce gözaltına alındı sonra tutuklandı. Kendisi ile birlikte tutuklanan bir başka şüpheli daha bulunuyordu.
* Eski kaymakam Mustafa Kılıç şu anda nerede?
* Tahliye edilmiş olması söz konusu mudur?
* Kişisel hesabına yatırılan para 250 milyon lirayı geçmiş olabilir mi?
* Kaymakamın, şahsi İBAN’ından bir siyasetçinin hesabına yüklü miktarda para gönderdiği iddiası doğru mudur?
