ADANA'da plastik atık geri dönüşüm fabrikasında çıkan yangın 2.5 saat sonra söndürülebildi. 

Yangın, Sarıhamzalı Mahallesi'ndeki Plastik Geri Dönüşüm Sitesi'nde saat 20.00'de çıktı. Plastik atık geri dönüşüm tesisindeki çalışanlar, fabrikanın depo kısmından dumanların yükseldiğini fark ederek durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Tesis çalışanları kendi imkanlarıyla yangına müdahale etmeye çalışsa da alevler kısa sürede büyüdü.
Olay yerine gelen çok sayıda itfaiye ekipleri, yangını söndürmek için çalışmalara başladı.Mersin ve Tarsus'tan gelen itfaiyeler de yangın söndürme çalışmalarına destek verdi. 
İki ayrı fabrikada büyük maddi hasar meydana gelirken, yangında kimsenin yaralanmadığı öğrenildi.Yangın saat 22.30 sıralarında kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları devam ediyor.