FOX TV canlı yayınına katılan Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, deprem sonrasında Adana'da son durumu aktardı.

Başkan Karalar'ın açıklamaları şöyle: 

- Şu anda Adana'da Göçmenlerle birlikte 3 milyon insan dışarıda. Arkadaşlarımız ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyor. En büyük sıkıntımız şu anda ısıtma ve mobil tuvalet.

- 3 apartmanda kazımız bitti. Boşa düşen ekipleri Hatay'a gönderdik.

- 1. günden itibaren tüm binaların hasar tespit envanterini hemşehrilerimiz evlerine girmeden çıkarmak için çalışıyoruz.

- Bilim insanları "Esas tehlike Adana ve Hatay'da" dediği için Adanalılar evlerine giremiyor.

- Adana'da deprem bölgesi olan Çukurova ilçemizde hafta sonuna kadar hasar tespit çalışmalarımızı bitireceğiz. - --

- Binasına giremeyenler için barınma sorununu gidermeye çalışıyoruz. Konteyner kent için çalışmalara başladık.

- Yardım kampanyası açacağız, kampanyada toplanan paraları ev yapmak için kullanacağız.