Bayram ziyaretlerini gün boyu sürdüren Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Jandarma Komando Tabur Komutanlığını ziyaret ederek görevli personelle bayramlaştı.

Kahraman jandarmamıza hayırlı bayramlar temennisinde bulunan Vali, "Ülkemizin huzur ve güvenliği için üstlendiğiniz her görev, birlik ve beraberliğimiz adına büyük bir öneme sahiptir. Bu kutsal vazifedeki üstün gayretiniz için teşekkürler ediyorum. Bayramınız mübarek olsun.” dedi.

Vali Köşger daha sonra beraberinde 6'ncı Kolordu Komutan Yardımcısı Tuğgeneral Ozan Nas, Vali Yardımcısı İbrahim Küçük, Seyhan Kaymakamı Ekrem İnci, İl Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan ve İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Coşkun Sel'le 5 Ocak Polis Şehit Veli Ataşçı Polis Merkezi Amirliğini ziyaret etti.

Polislerimizin bayramını tebrik eden Vali Köşger,  Adana'dahuzur ve güven ikliminin korunması için büyük bir özveriyle görev ifa eden tüm polislerimize başarılar temennisinde bulundu ve polislerimizin gösterdiği fedakarlık ve cesaretin, bu topraklarda huzurun teminatı olduğunu söyledi.

Vali Yavuz Selim Köşger son olarak Kurban Bayramı dolayısıyla Adana Valiliği ev sahipliğinde düzenlenen bayramlaşma programında il protokolü, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileri ve basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Nezihe Yalvaç Uygulama Otelinde düzenlenen programda Adana'nın birlik ve beraberliğine katkı sunan tüm paydaşlarla bir araya gelmekten memnuniyet duyduğunu ifade eden Sayın Valimiz, bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren müstesna günler olduğunu vurgulayarak tüm konuklarının Kurban Bayramı'nı tebrik etti.

Programın ardından basın mensuplarına konuşan Vali Köşger, Adana'da bugün güzel bir Kurban Bayramını daha hep birlikte idrak ettiklerini söyledi.