Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Adana'nın Seyhan İlçesindeki hijyen ve gıda standartlarına uymayan bir işletme hakkında soruşturma başlatıldığını ve işletmenin kapatıldığını duyurdu.
Açıklama şöyle:
Adana'nın Seyhan ilçesindeki bir işletmede gıda güvenilirliği ve hijyen standartlarına uymayan görüntüler asla kabul edilebilir değildir.

Konuyla ilgili olarak Seyhan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğümüz tarafından başlatılan soruşturma kapsamında;
- İşletmeye cezai işlem uygulandı
- Hijyen standartlarına aykırı kesildiği tespit edilen etler imha edildi
- Olumsuz koşullarda gıda satışı yapıldığı belirlenen işletme KAPATILDI.
Ayrıca savcılığa suç duyurusunda bulunuldu.
Vatandaşımızın sağlığıyla oynayanlara göz açtırmadık, açtırmayacağız.
