Adana'da belediyeler arası promosyon rekabetinin ilk adımını CHP'li Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay attı. 
Akay, anlaşmayı "Seyhan’a durmaksızın hizmet eden memur,sözleşmeli personel ve kadrolu işçilerimizin banka promosyon sözleşmelerini güncelledik. Promosyon tutarı kişi başı net 28 bin 100 TL olmuştur. Tüm personelimize hayırlı olsun." diye duyurdu. 
Şimdi gözler Adana Büyükşehir Belediyesi ve diğer ilçe belediyelerine çevrildi.