Eskişehir'de köpeğine şiddet uygularken cep telefonuyla görüntülenen Y.K. (28), gözaltına alındı.
DHA'nın haberine göre Tepebaşı ilçesinde Y.K., elinde taşıdığı köpeğini bir süre sonra yere attı.
Y.K.’nin köpeğine şiddet uyguladığı anlar ise sokaktaki bir kişi tarafından cep telefonuyla kayda alınarak sosyal medyada paylaşıldı.
GÖZALTINA ALINDI
Görüntüler kısa sürede yayılırken, Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kimliği tespit edilen Y.K.’yi, savcılık talimatıyla gözaltına aldı.
İfadesinin ardından adliyeye sevk edilen Y.K., savcılık sorgusunun ardından çıkarıldığı Sulh Ceza Hakimliği tarafından serbest bırakıldı. Hakimlik, Y.K.’nın köpeğinin başka kişiye sahiplendirilmesine karar verdi.
Eskişehir'in Tepebaşı ilçesinde sahibinin kötü muamelesine maruz kalan köpek, yeniden sahiplendirildi. Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Ali Yeldan (sağda), köpeği sahiplenen zabıt katibi Özge Canbul'u örnek davranışından dolayı tebrik etti.

BAŞSAVCILIK AÇIKLAMA YAPTI
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Şirintepe Mahallesi Taşdelen Sokak'ta sahibi Y.K. (28) tarafından kötü muamelede bulunulmasının ardından polis ekiplerince barınağa teslim edilen hayvan, sahiplenmek isteyen cumhuriyet başsavcılığında görevli zabıt katibi Özge Canbul'a verildi.
Daha önce Adana'da görev yapan Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Ali Yeldan, Canbul'u örnek davranışından dolayı tebrik etti. Hayvanların haklarının korunması ve uğradıkları şiddetten kurtarılması için tüm imkanları kullanıldıklarını belirten Yeldan, "Zabıt katibimizin bu davranışı bizleri duygulandırdı. Bu davranışın herkese örnek olmasını istiyoruz. Köpeğimize 'Pamuk' ismini verdik." açıklamasını yaptı.
