“2025 Avrupa Diploması” Adana Büyükşehir Belediyesi'ne verildi. Başkan Zeydan Karalar, ödül töreninden sonra yaptığı açıklamada, "Hayatım boyunca her zaman yanımda olan, desteğini bir an olsun esirgemeyen sevgili eşim Nuray Karalar ile bir ödülü daha paylaşmak, büyük bir mutluluk ve gururdu." dedi.

Karalar ayrıca şu ifadeleri kullandı: 

"Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi tarafından verilen Avrupa Diploması, kentimizin demokrasiye, insan haklarına, hukukun üstünlüğüne ve Avrupa değerlerine olan bağlılığının uluslararası alanda tescili niteliği taşıyor.

Bu yıl Türkiye’den sadece iki kente verilen bu prestijli ödülü Adana’mıza kazandırmanın gururunu yaşıyoruz.

Avrupa Ödülü yolculuğunun ilk ve en önemli basamağını başarıyla tamamladık. Şimdi hedefimiz; Şeref Bayrağı, Şeref Plaketi ve nihayetinde Avrupa Ödülü’nü almak.

Hep birlikte daha çağdaş, daha güçlü bir Adana için çalışmaya devam edeceğiz."