TRT Genel Müdürü Prof. Dr. Zahit Sobacı, Aybüke Pusat'ın Teşkilat dizisinden boykot çağrısı ile ilgili paylaşımları gerekçesiyle çıkarıldığını duyurdu.

Sobacı, 2 Nisan'da X hesabından yazılı açıklama paylaştı.

Açıklamada TRT projelerinde yer alan kişilerin "ülkemizin ekonomisini hedef alan, siyaseti ve toplumu dizayn etme amacı taşıyan, milleti kutuplaştıran bir siyasi kampanyanın" parçası olamayacağı vurgulandı.