Festival, şenlik ve konserlere bol keseden para harcayan Adana Büyükşehir Belediyesi, vergi ve SGK prim borçlarına karşılık Maliye Hazinesine ve SGK’ya taşınmaz malları ile arsalarını devretmek amacıyla bugünkü belediye meclis oturumuna teklif getirecek.
Ulaşım A.Ş’nin SGK’ya olan prim borcuna mahsuben bir adet taşınmaz SGK’ya, Cemalpaşa Mahallesi’ndeki 2077 m2 taşınmaz yine şirketlerin vergi borcu nedeniyle Maliye Hazinesine, Barboros ve Bey Mahallerindeki Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında mülkiyeti belediyeye ait olan Seyhan İlçesi Mıdık Mahallesindeki bir arsanın TOKİ’ye devredilmek üzere Seyhan Belediyesi’ne devri bugünkü mecliste görüşülerek karara bağlanacak.
