Uygulama kapsamında metro ve belediye otobüsleri, gün boyunca vatandaşlara ücretsiz ulaşım hizmeti sunacak.

Adana Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, 15 Temmuz’un milletin demokrasiye sahip çıkma iradesini simgelediği belirtilerek, bu özel günde vatandaşların anma programlarına katılımını kolaylaştırmak amacıyla toplu taşımanın ücretsiz yapılacağı bildirildi.

Toplu Ulaşım Tüm Gün Ücretsiz

Adanalılar, 15 Temmuz Pazartesi günü sabah saatlerinden itibaren gece geç saatlere kadar Adana metrosu ve bütün belediye otobüsleriniücretsiz olarak kullanabilecek. Bu uygulamanın amacı, hem 15 Temmuz anma etkinliklerinekatılımı teşvik etmek hem de vatandaşların şehir içinde rahatça ulaşım sağlamasını kolaylaştırmak.