ADANASPOR DA BÜYÜK SKANDAL

AAdanaspor kafilesi bu sabah Pozantı'da kahvaltı yaptı; ancak parasızlıktan rehin kaldı. 3 bin 500 TL fatura Başkan Ergin Göleli’ye ulaşılamayınca teknik direktör Yüksel Yeşilova tarafından iban yolu ile ödendi.

Teknik ekip Adana’ya döndü ancak kafile Fethiye’ye sahipsiz gidiyor. Otel paraları ödenmezse futbolcuları ve teknik kadro otobüste yatacak.

Maç, Adanaspor futbolcuları otobüste uykularını alabildiği takdirde yarın (Pazar) 19.00'da oynanacak.