Daha önce kentimizde Valilik görevinde bulunan Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş Adana'da.

Mahmut Demirtaş, yıllarca oturduğu makamda Vali Yavuz Selim Köşger'i ziyaret etti. Sıcak bir ortamda geçen görüşmede ikili kent üzerine görüş alışverişinde bulundu.