Jandarma Genel Komutanlığı'ndan Adana paylaşımı. 1987 yılında kentte görevli olan yaya devriyesi, 38 yıl sonra yine aynı bölgede yeniden devriyeye başladı.

Jandarma'dan; "1987-2025. Sevda aynı sevda, ülkü aynı ülkü. Yaya devriyemiz; 38 yıl sonra, aynı yerde görev başında” paylaşımı yapıldı.

Paylaşım tüm sosyal medya hesaplarından yayınlanıyor.