Ceyhanın hamarat belediye başkanı KADİR AYDAR yine bir ilke imza attı. Aydar, M1'deki 4 salonda birden Atatürk filminin ücretsiz olarak izlenmesini sağladı.
Salonların ücretlerini bizzat cebinden ödeyen ve belediyeye fatura ettirmeyen Kadir Aydar, "Gerek Adana gerek Ceyhan'dan toplumumuzun farklı kesimlerindeki isimleri bu önemli filmin gösterimine davet ettik. Gönlümüzdeki Atatürk sevgisini hiç kimsenin kopartmayacağının bilinmesini isteriz" dedi.

