Sizin gazeteciliğinize hiç yakışmadı!
Mert Karalar'ın günahını aldığınız için bu sözleri sarf etmek zorundayım. Cebinde avukat tutacak parası olmayan adamı binbir türlü rant elde etmekle suçladınız.
Yok efendim organize edilen reklam ihaleleriymiş,
Yok billboardlar ondan sorulurmuş,
Yok Organize Sanayi'ndeki fabrika, Ankara'daki çelik tesisi.
Adamın cebinde kuruşu yok kuruşu. Beni savcılığa şikayet etmek için dahi BŞB'nin kadrolu avukatından ricacı oluyor: İsmail Boyraz.
Neymiş; Demek ki Mert Karalar halâ babasının bıraktığı yerde.. Hani Zeydan Karalar İl Başkanı iken 'Verin şuna 20 lira gitsin başımdan' diyordu ya! Çocuk hala aynı yerde sayıyor.
Neden mi;
Parası olsa cebinden ödeyip te bir avukat tutamaz mıydı?
"İsmail abi, bizim durumları biliyorsun. Para olsa canım feda. Şu Ali Pekmezci'den şikayetçi ol da gariban birine iftira atmak nedir görsün" der miydi?
Sadece size değil, bana da yazıklar olsun!
Bu günahla nasıl yaşarız. Hem vicdanımıza hem de öteki dünyada yüce yaradana hesap veremeyecek haldeyiz (!)
Ali PEKMEZCİ


