İçişleri Bakan Yardımcısı Av. Mehmet Sağlam, Osmaniye'de incelemelerde bulundu.
Sağlam, yaptığı açıklamada "Osmaniye Düziçi Belediyesi’nde yapımı devam eden 7 bin 500 metrekare kapalı kullanım alanına sahip Hükümet Konağı ile Düziçi Belediye Başkanlığı Hizmet Binası inşaat çalışmalarını, Osmaniye Milletvekilimiz Sn. Seydi Gülsoy ve Osmaniye Valimiz Sn. Erdinç Yılmaz ile birlikte yerinde inceledik.
Yapımı tamamlandığında vatandaşlarımıza daha hızlı, daha kaliteli ve daha etkin hizmet sunulmasına büyük katkı sağlayacak bu önemli projelerin ilçemize hayırlı olmasını diliyorum." dedi.
