Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında Vali Yavuz Selim Köşger’in katılımıyla gerçekleştirilen Adana Değerlendirme Toplantısı'nda ilimize yapılan sağlık yatırımları ile kentte verilen sağlık hizmetleri tüm ayrıntılarıyla değerlendirildi.

Toplantıya Adana İl Sağlık Müdürü Dr. Halil Nacar da eşlik etti.