Adana Büyükşehir Belediyesi D-400 karayolu üzerindeki ikinci alt geçidin yapım çalışmaları tamamladı.

Başkan Zeydan Karalar, yaptığı açıklamada "Adana'da trafiğin en yoğun olduğu noktalardan biri olan Şakirpaşa kavşağında yapımına başladığımız ve 120 günün altında biten Şakirpaşa 100. Yıl Alt Geçidi'mizi açıyoruz.

Yarın saat 16.30'da gerçekleştireceğimiz açılış törenimize ve Sabahat Akkiraz konserine tüm vatandaşlarımızı büyük bir heyecanla bekliyoruz." dedi.