Süleyman Soylu döneminin Ankara Emniyet Müdür Yardımcıları Alp Arslan ve Oben Özay, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın imzasıyla polislikten ihraç edildi.
Arslan ve Özay şunlarla suçlanıyordu:
➖Mafyadan rüşvet almak
➖Görevi kötüye kullanmak
➖Haksız mal varlığı edinmek
➖Görevleriyle bağdaşmayacak faaliyetlerde bulunmak
➖Mali profilleri ile uyumsuz şekilde banka hesaplarındaki yüksek tutarlarda para.
