AK Parti Adana milletvekili Sunay Karamık, Pozantı Belediye Başkanı Ali Avan’ı ziyaret etti.
Karamık, "Doğal güzellikleriyle ünlü ilçemizin gelişimi ve belediyecilik alanındaki çalışmalar üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdik. Pozantı’nın geleceği için atılacak adımları, hizmetleri, projeleri ve sunabileceğimiz katkıları değerlendirme fırsatı bulduk. Değerli Başkanımıza misafirperverliği için teşekkür ediyor, başarılı çalışmalarının artarak devam etmesini diliyorum." şeklinde konuştu.
