Adana’da depremzedeler için alım yapılacağı iddiası ile firmaları 50 milyon lira dolandırdığı öne sürülen eski Yüreğir Kaymakamı Mustafa Kılıç’ın da aralarında bulunduğu 3 sanığın yargılanmasına devam edildi.
Kaymakam Kılıç, tahliyesini isteyerek, "Ailem perişan. 22 milyon lira alacağım var tahliye olursam zararları öderdim" dedi. Kaymakamın duruşmada ağladığı görüldü.
(objektifa.com)
