Adana'da görev yapan Yunus timleri için bugün kurban kesildi.
İl Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan, törende yaptığı konuşmada "Vatanımızın güvenliği için canla başla çalışan Asayiş Motosikletli Yunus Timlerimizin kazasız görev yapmaları niyetiyle kurban kesimi gerçekleştirdik. Milletimizin bekası için çalışan tüm güvenlik güçlerimizi Allah korusun." mesajını verdi.

